Re: Network erişim sorunu...

Ahmet GÜRBÜZ, 28.01.2013:

> İşletim sisteminde hiçbir değişiklik yapılmadı, normal çalışan makinanın her ne olduysa network erişimi kesildi.
> (Ekran görüntüsünü ekleyip tekrar yolladım ama ekli mesajlar kabul edilmiyor galiba. Bu linkten ulaşılabilir: http://e1301.hizliresim.com/15/w/jh0fk.jpg)

Öncelikle küçük bir hatırlatma: cevabınızı en üste yazmak ("top-posting")
yerine, önceki mesajlardan alıntıyı üstte bırakıp cevabınızı ilgili
kısmın altına yazarsanız yazışmanın akışını takip etmek daha kolay olur.

Gönderdiğiniz ekran görüntülerinde açık bir sorun görmedim. Arayüz
çalışır vaziyette.  (Belki ping 10.49.0.1 de deneyebilirsiniz.)

İşletim sisteminde bir değişiklik yapılmadı demişsiniz.  Sanal Debian'ı
kastettiniz herhalde.  Herhangi bir güncelleme de yapmadığınızı
varsayarsak, değişerek soruna yol açma adayı olarak sanal makineniz
kaldı.  Sanal makine programınız (örn. virtualbox) güncellendi mi ya da
makinenin ağ ayarları değişmiş olabilir mi?  Veya kurulmuş Debian sanal
diskini başka bir sanal makineye taşıdınız mı?

Sanal makinenizin ağ ayarlarını da gönderirseniz belki birisi bir sorun
tespit edebilir.