Yan: Yan: Paket Kurulum Sırasında Bağımlılık Hatası Veriyorsa Ne Yapılması Gerekir

root@Asus:/home/reveler# aptitude install compizconfig-settings-manager

Aşağıdaki YENİ paketler otomatik olarak kurulacak:
  compizconfig-settings-manager python-compizconfig{ab}
0 paket yükseltildi, 2 yeni kuruldu, 0 kaldırıldı, 0 yükseltilmedi.
Arşivlerden 741 kB veri alınacak.Paketler açıldıktan sonra 4.628 kB yer kullanılacak.
Aşağıdaki paketler bağımlılıkları karşılamıyor:
 python-compizconfig : Depends: python (< 2.7) fakat 2.7.3~rc2-1 kurulu.
                       Depends: libcompizconfig0 but it is not going to be installed.
Aşağıdaki paketler bu bağımlılıkları karşılayacak:

     Aşağıdaki paketleri mevcut sürümlerinde Tut:
1)     compizconfig-settings-manager [Kurulmadı]
2)     python-compizconfig [Kurulmadı]

Çözümü kabul et? [Y/n/q/?] y

Hiçbir paket kurulmayacak, yükseltilmeyecek ya da kaldırılmayacak.
0 paket yükseltildi, 0 yeni kuruldu, 0 kaldırıldı, 0 yükseltilmedi.
Arşivlerden 0 B veri alınacak.Paketler açıldıktan sonra 0 B yer kullanılacak.

Selam,

2012/12/20 Gökhan Öztürk <reveler_07@yahoo.com>:
> Aptitude ile denedim ama yine de olmadı. Bana çözüm kabul edisin mi diye
> sordum evet dedim ama olmadı.

Verdiğiniz komutları ve aldığınız hata mesajlarını yazarsanız, bir
yorum yapmak mümkün olabilir.

Kolay gelsin.

--
Selçuk Mıynat