Paket Kurulum Sırasında Bağımlılık Hatası Veriyorsa Ne Yapılması Gerekir

Bu paketleri ( compiz-kde, compizconfig-settings-manager ve compiz-fusion-plugins-main) bulamama konusunda yardım istemiştim ama şu şekilde sorunu çözdüm. Sources.list dosyama squeeze bağlantılarını ekledim. Artık istediğim paketler apper ile arattığımda çıktı.

compizconfig-settings-manager paketini apper paket yöneticisi ile kurmak istediğimde şu hatayı alıyorum. (Diğer iki paketi kurdum)

The following packages have unmet dependencies:
compizconfig-settings-manager: Depends: python-compizconfig (>= 0.8.4-2) but it is not going to be installed

Galiba python-compizconfig ile bağımlılık bir paket var. Ama ben bu paketi kurmadım kurulu da değil. Sistemi yeniden yüklemeyi düşünüyorum ama yine de olmazsa geçen zaman boşa gidecek. Çünkü ben python-compizconfig paketini kurmadım bağlılık nerden geldi anlamadım.

apt-get clean ve apt-get autoclean komutlarını deneyip tekrar kurmak istedim yine de olmadı.