skype harici bağladığım webcam

merhaba skype programında laptop ın dahili webcam ile görüntünün oldukça koyu olmasından dolayı harici webcam ile görüntülü konuşma yapıyorum. peynir programında aynı webcam ile herhangi bir sorun olmaz iken skype ile kullandığımda karşı tarafa görüntüm gidiyor fakat ben kendimi göremiyorum. ne tür bir ayarlamayla bunu düzeltebilirim? ya da laptop ın kendi web kamerasının parlakklığını skype ile açmam mümkün müdür?

aklıma gelmişken bilgisayarımda ATI Mobility Radeon HD 4570 model ekran kartına sahibim. birçok kez denememe rağmen lanet kartı bir türlü kuramadım daha doğrusu her denememde kartı düzgün (bana göre) kurmama rağmen pencereleri sağa sola oynatırken sanki ekran kartı yüklü değil gibi donmalar yaşıyorum. bu model bir kartı sorunsuz bir şekilde kurabilen var mı acaba aranızda.

--
Murat Hüseyin ARICI