Re: Boyut

07 12 2012 tarihinde Gokan Atmaca <linux.gokan@gmail.com> yazmış:
> Merhaba
>
> Aslında Debian ve Ubuntuyu cok seviyorum. Tek sebebi budur. Iptables
> calisan bir surumde olabilir. Ancak Debian dige bir avatasjı donanım
> destegi kullandıgı guncel kernel vs. dir. Sizin oneriniz nedir. ? Amacım
> hobi calismalaridir.
>
> Saygılarımla...

Merhaba,
http://bit.ly/VnLJYl burada Debian 6.0.5 (Squeeze) ile oluşturulmuş
iso imaj var. İsterseniz CD den boot edip isterseniz sanal makina
içinde kullananabilirsiniz. Amacınıza uyuyorsa diğer turnkey
uygulamalarına da göz atabilirsiniz.
Minimal dağıtım için Debian kurulum CD si ile kurulum yaparken hiçbir
ek paket grubu (desktop, yazıcı, e-posta v.b.) seçmezseniz sadece
minimal yapı kurulur. İhtiyacınıza göre gerekenleri üzerine aptitude
veya apt ile (minimalistikleri seçerek) kurabilirsiniz.

--
Zeki Çatav
http://zekicatav.tyih.gov.tr