Re: ati ekran kartlarıyla ilgili bir sorun?

Merhaba,

http://ertanerbek.net/?p=1064 şu linke bir bakın.
--
Ertan ERBEK

SIMET TECHNOLOGIES INC.
“integrate with the universe / evrenle butunlesin”
Phone :+90.312.4728787            Fax  :+90.312.4723131
Simet : www.simet.com.tr          B2B : www.alodepo.com

Take a Free Support / Ucretsiz Destek Alin : destek.simet.com.tr
Call us Free of Charge / Bizi Ucretsiz Arayin  : ank.simet.com.tr
Take Info from Forum / Forum ile Bilgilenin : forum.simet.com.tr