Re: Usb Hdd bağlama sorunu

fstab dosyasında ki usb ve cd-rom ile ilgili kısımları yorum satırı yapınca sorun çözüldü. Cevabınız için teşekkürler.

--- On Mon, 10/29/12, Semetey Coşkun <semeteycoskun@gmail.com> wrote:

From: Semetey Coşkun <semeteycoskun@gmail.com>
Subject: Re: Usb Hdd bağlama sorunu
To: "Serkan KURT" <ssserkkk@yahoo.com>
Cc: debian-user-turkish@lists.debian.org
Date: Monday, October 29, 2012, 2:53 PM

Merhabalar,

DVD ile yüklediğinizde ntfs-3g paketi DVD paketleri arasında yer alıyordur büyük ihtimalle. DVD ile kurduğumuzda bir çok paket DVD içerisine yerleştirilmiş oluyor.

NTFS ile ilgili sistemde herhangi bir paket var mı yok mu kontrol ediniz;

dpkg -l | grep ntfs

Komutu ile bunu kontrol edebilirsiniz. Eğer paketler arasında gözükmüyorsa;

sudo apt-get install ntfs-3g

komutu ile ilgili paketi kurabilirsiniz.

Hatta doğrudan kurulum komutu verebilirsiniz... Komut sonucunda sistemde ilgili paket var ise sizi bilgilendirecektir zaten

Kolay gelsin...