Virtualbox Usb Diskleri Görmemesinin Çözümü

Root olarak ; usermod -a -G vboxusers kullanici_adi  komutu verilerek bilgisayar yeniden başlatılır. Daha sonra sanal işletim sistemi çalıstırılarak usb takılır. Eğer yine usb diski görmezse virtualbox programının ana ekranındaki usb tıklanarak sağ taraftaki aygıttan filtre ekle tıklatılarak usb disk seçilip eklenilir. Daha sonra usb diskinizi çıkarıp tekrar taktıgınızda sanal işletim sistemi usb yi görecektir. Bana bu konusa yardımcı olan herkese tesekkür ederim.