Re: Debian 6 Yükleme hızı limiti.

Gecikme için özür dilerim, malesef CD yok, Knoppix ile açmam mümkün değil. Ethernet kartı alıp test edebilirim. Sonuçları burada paylaşıcam.

19-09-2012 16:19 tarihinde, Zeki ÇATAV yazdı:

Bu cihazı testing live cd veya benzeri (knoppix, mint v.b.) başka bir live cd ile açıp testi yenileme olanağı var mı? Veya cihaza geçici bir ethernet kart takıp test etme?