Debian 6 Yükleme hızı limiti.

Merhaba, Debian 6.0 yüklü bilgisayarda Ağ bağdaştırıcısı olarak Ana Kart üzerinde tümleşik Realtek 10/100 Mbps Ethernet LAN ethernet kartı var. Donanım ve yazılım bu şekilde iken. hiztesti.ttnet.com.tr adresinden ölçüm yaptığım zaman upload hızı en çok 5Mbps oluyor. Download hızı ise simterik olarak üst limit olan 10Mbps. Bu sorunla karşılatığımda önce yüklemiş olduğum bir şey diye düşünmüştüm ancak sıfır kurulum ile yapmış olduğum denemelerde de benzeri sonuçlar elde ettim.

Testing yüklü bir başka bilgisayar ile test ettiğim zaman ise 5 Mbps gibi bir yükleme hızı limiti olmuyor. Sorunun nedenleri veya çözüm ile ilgili düşünceleriniz paylaşırsanız sevinirim.

Engin YILMAZ.