Yan: Yan: Wireless Kırma

Galiba ordaki paketlerin hepsini indirmem gerekiyor.

Kimden: Gökhan Öztürk <reveler_07@yahoo.com>
Kime: "debian-user-turkish@lists.debian.org" <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Gönderildiği Tarih: 29 Ağustos 2012 22:16 Çarşamba
Konu: Yan: Yan: Wireless Kırma

Yardım eden arkadaşlara teşekkür ederim. http://ftp.debian.org/debian/pool/main/a/aircrack-ng/ Adresinden aircrack-ng_1.1-5_amd64.deb paketini indirdim. Yeni bir boş klasörün içine atarak F4 ile konsole ekranını açtım ilk önce dpkg -i * sonra apt-get -f install yaptım ama paket kurulmadı.