RE: 2GB Limit.

Yardımlarınız için teşekkür ederim. Ana kartın kitapçığını inceledim. Malesef DDR 400 olunca 2 tane Soket'e kadar destekliyormuş çok ileri teknolojidir kendisi :))

Date: Sun, 22 Jul 2012 21:10:13 +0300
Subject: Re: 2GB Limit.
From: mozgurbayhan@gmail.com
To: engn_y@hotmail.com

RAM lerin üçünün de calışma frekansının aynı olup olmadıgını kontrol edin

22 Temmuz 2012 Pazar tarihinde Engin qwert adlı kullanıcı şöyle yazdı:
Anladım haklısınız sanırım :)

Mümkün değil, malesef.

- RAM'leri tek tek deneyin, biri arızalı olabilir.
- Yuvalardan biri problemli olabilir.
- Üç tanesi bir arada çalışırken bir uyumsuzluk çıkıyor olabilir.
- Anakartın kitapçığına başvurun.

Eski bilgisayarlar pek kararlı çalışmazlar, ne zaman kararlı çalıştığına inanıyorsanız daha fazla beklenti içine girmeden öyle bırakın...