Nautilus sağ tıklama (İçerik Menüsü) problemi

Merhaba, Testing ile Nautilus ve Gnome kullanıyorum. Masa üstü veya dosya tarayıcısında her hangi bir alana veya öğeye sağ tıkladığımda açılması beklenen içerik menüsü imlecin hemen altında belirince o an konum itibari ile hangi komutun üzerine denk gelir ise farenin sağ düğmesinden parmağımı kaldırdığım an çalışıyor. Örnek vermek gerekirse bir klasör dolusu öğeyi taşımak üzere seçmiştim sağ tıklayınca Aç komutu belirdi parmağımı kaldırınca da  pek çok dosya aynı anda açılmaya başladı. Bu şekilde kullanışsız hale gelmiş durumda.

IceWm ile de sağ menüyle ilgili biraz daha farklı bir problem yaşıyordum. Gnome 'ye geçiş yapınca bu sefer daha farklı bir problem karşıma çıktı.

Saygılar, Engin YILMAZ