Disk Bölümleme Tablosu Problemi

Merhaba,

Sistemimde RAID0 ile bağlı 750GB + 750GB toplamda 1,5 TB'lık alana sahibim. Şu anda Windows 7 Home Premium yüklü olan sistemimde diskimin bir kısmına Debian kurmak istiyorum. Fakat Windows kullanarak diskimi bölümlediğim kısımları Debian kurulumunda görememekteyim. Debian live cd kullanarak fdisk, gparted, disk utility ve kde control module partitions ile diskimdeki bölümler üzerinde işlem yapmaya çalıştığımda bölümleme tablosunun bulunamadığı ile ilgili bir hata aldım. Bu sorunu nasıl çözebilir, sistemime veri kaybetmeden nasıl Debian kurabilirim?

Konu ile ilgili daha iyi fikir sahibi olabilmeniz için ekran görüntüleri:

Windows'taki bölümlemeler : http://i40.tinypic.com/jt2ujc.jpg

Fdisk : http://i39.tinypic.com/6dsjky.png

KDE Control Module - Partitions : http://i40.tinypic.com/4uxu7r.png

Disk Utility : http://i40.tinypic.com/10e4ot5.pnghttp://i40.tinypic.com/rm7n8m.pnghttp://i40.tinypic.com/10zqv5d.png