Re: Debian Kurulumda Disk Bölümlerini Görmüyor

104 MB olarak gösteriyor yalnız, isw volumeların toplamı yaklaşık 800 gb gibi bir boyut yapıyor.  Üstte bir de 703 Gblık bir alan kullanılamaz olarak nitelendirilmiş. Diskimin bölümlerinin ayrıntılı halini görmek için http://i44.tinypic.com/33n7wok.jpg buraya bakabilirsiniz. 100 MB'lık bir bölüm gösteriyor burada o 104 MB sanırım buradaki 100 MB'lık alan.

----- Original Message -----

From: Murat Koç

Sent: 04/12/12 05:58 PM

To: Mustafa Kisa

Subject: Re: Debian Kurulumda Disk Bölümlerini Görmüyor

Murat Bey Merhaba,

Merhaba,

dmraid=true parametresini ekleyip kurulum yapmaya çalıştım fakat yine benim bölümlemiş olduğum gibi diskler görünmemekte. Şöyle iki görsel paylaşayım sizinle;

1- dmraid=true parametresinde eklediğimde kurulumda disk bölümlendirme sırasında gelen ekran (önceki kurulumda karşılaştığım durumla arasında pek bir fark yok malesef) : http://i41.tinypic.com/r8blap.jpg

2- Diskleriimin asıl bölünmüş hali bu şekilde (bir de 10 GB'lık bir recovery alanım var windowsta görünümünü gizlediğimden burada görünmüyor) : http://i41.tinypic.com/34oas5h.jpg

Ben bu screenshotlara bakmamıştım daha önce cepten yazdığım için. Şimdi baktım da debian sizin software raidi zaten görmüş.

Bakın orada isw volumelar gözüküyor ve 1.5TB diski de striped diye göstermiş. 10GB alanı da göstermiş.

Tahminimce 104GB olarak da gösterdiği aslında sizin 99Gb diye ayırdığınız bölüm. Lakin bir mount edip içine bakmanız lazım.