From: Osman Yozgatlioglu

Sent: 04/12/12 11:25 AM

To: Mustafa Kisa

Subject: Re: Debian Kurulumda Disk Bölümlerini Görmüyor

Sanırım anakart üzerindeki raid'i kullanıyorsunuz.
Bunlar donanım raid'i olmadığı için Debian görmez. Kurulum programı size disklerinizi teker teker gösteriyor.
Veri kaybetmemek için bunlar üzerinde işlem yapmamanız iyi olmuş.

Bu şekilde çalıştırabileceğinizi sanmıyorum.
Windows7 üzerinde sanal sistemlere Debian kurup gerçek anlamda Windows ile beraber kullanabilirsiniz.

İyi çalışmalar,
Osman