Re: touchpad kapatma

25-03-2012 21:21, Engin YILMAZ yazmış:
Teşekkür ederim.
xinput --set-prop "PS/2 Generic Mouse" "Device Enabled" 0
işe yaradı.

Merhaba,
İşe yaramasına sevindim. Ancak notebook ve netbookların üzerinde özel tuş veya fonksiyon tuşu olarak "touchpad" açıp kapama düğmesi genelde oluyor. Sizin bunu zaten kontrol etmiş olduğunuzu varsaymıştım. Eğer kontrol etmediyseniz özel tuşlara veya "Fn" ile basıldığında özelliği değişen tuşlara bakın. Minyatür bir touchpad resmi varsa o tuş bu isteğinizi yerine getirecektir.

--
Zeki Çatav
http://zekicatav.tyih.gov.tr