From: Gökhan Öztürk <reveler_07@yahoo.com>
Subject: Wireless
To: "debian-user-turkish@lists.debian.org" <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Date: Friday, March 23, 2012, 8:47 AM

Merhabalar

Bilgisayarım kablosuz ağları görmüyor. Simgenin üstünde çarpı işareti var. Kablosuz ağ arayüzündede yönetilmeyen yazıyor. Debianı kurarken ağı kablosuz olarak yapılandırmıştım şu an kablosuz bağlanıyorum ama modemimin adı hiç bi yerde yok sadece evden bağlanabiliyorum. Ağ ayarlarında kablosuz bölümü de boş. Evden başka yerlere gittiğimde kablosuz ağlar görünmüyor. Evde bağlandığım halde evdede görünmüyor.

Linux çekirdeğim : Linux Asus 3.2.0-2-amd64

Sistemi testing dvd-1'den kurdum.
Dizi üstü bilgisayar kullanıyorum. Asus K52JC.