Re: touchpad

Engin YILMAZ,  1.03.2012 tarihinde şöyle yazmış:
> Merhaba, Gnomede o dediginiz ayarları yapıyorum su sekilde degil mi?:
>
> dconf-editor org->gnome->settings-daemon->peripherals->touchpad

Aslında ben dconf-editor'u kastetmemiştim ama o da olur.  Şimdi denedim:
disable-while-typing seçince yazı yazarken touchpad kapanıyor.
touchpad-enabled seçili değilse de tümden kapanıyor.
Eğer sizde bunları seçip seçmemek etki etmiyorsa önce o sorunu çözmek
gerekir.

Önceki mesajımda Sistem Ayarları derken, gnome3'te sağ üst köşede
adınıza tıklayınca çıkan menüden girilen sistem ayarlarını demek
istemiÅŸtim.  (gnome-control-center komutuyla da giriliyor.)
dconf-editor kadar ayrıntılı değil ama basit şeyleri hızlıca değiştirmek
için iyi.