dosya kurtarma

Arkadaslar merhaba, dizustu bilgisayarimda Windows 7 varken ki dosyalarimin bir kismini Debian'a gecis yaptiktan sonra geri yuklerken farkettim yedeklememisim. Kurulum esnasında dosya sistemimi ext3 ile formatlayarak olusturmustum fakat Windows 7 varken NTFS idi. Benim durumumda (ext3 ile mount edilmişken içinde eskiden NTFS dosya sisteminde oluşturulmuş) dosya kurtarabilecek bir program biliyor musunuz. Bir de fazla olacak ama parametreleri nelerdir. Bütün dosyalarım tek bölümde.

Saygılar, Engin YILMAZ