Re: openssh bağlantı sorunu

Tekrar merhaba,
Bir başka öneri de aşağıdaki satırları ssh_config dosyasında aktif
etmek olarak önerilmiş.
Bunu /etc veya ~/ altında yapabilirsiniz diyor.

Ciphers aes128-ctr,aes192-ctr,aes256-ctr,arcfour256,arcfour128,aes128-cbc,3des-cbc
MACs hmac-md5,hmac-sha1,umac-64@openssh.com,hmac-ripemd160

Bu haliyle yeni sürüm openssh istemci eski sürüm openss sunucu ile
bağlanabilecek. Bu iki yöntemi teknik olarak (hangisi tercih edilmeli)
yorumlayabilir misiniz?

15 12 2011 tarihinde Zeki ÇATAV <zcatav@gmail.com> yazmış:

--
Zeki Çatav