Re: openssh bağlantı sorunu

Bu arada işyerindeki güvenlik protokolleri gereği port 22 dışında bir
ssh isteği olursa sistem ilgisiz porta ilgisiz istek olarak blokluyor
ve bu istek içerdeki benim makinama kadar bile gelemiyor. Benim
makinamda da sadece 80 ve 22 nolu portlar açık.
Bu nedenlerle 22 dışı bir porta ssh isteği gönderip verbose çıktısı alamıyorum.

15 12 2011 tarihinde Zeki ÇATAV <zcatav@gmail.com> yazmış:

--
Zeki Çatav
http://zekicatav.tyih.gov.tr