Re: testing (wheezy) ile ilgili sorunlar

Merhaba,
Wheezy kurulumunu yeni yaptım. Netinst CD kullanarak sadece ev
dizinimi seçip formatlamadan kullan dedim. Gerisini debian installer
kendisi halletti.
Gnome 3 default olarak geldi. Açıkcası ileri kurulum seçeneğinden
masaüstünü LXDE veya Xfce olarak seçmek içimden geçmedi değil -EeePC
data rahat çalışır diye- ancak gnome ve özellikle nautilus ile fazla
samimi olduğum için alışkanlıklarımı korumak istedim. 2 GB RAM ile
EeePC üzerinde kasmadan çalışıp beni sevindirdi.

14 12 2011 tarihinde Koray Bicer <solayagim@aol.com> yazmış:

--
Zeki Çatav
http://zekicatav.tyih.gov.tr