testing (wheezy) ile ilgili sorunlar

Merhaba,
Son dönemlerde bir süre ubuntu kullanmıştım. Unity ile tadım kaçtı ve
tekrar ilk göz ağrım debian'a döndüm. Eskiden de testing kullanırdım.
Testing sürümünü kurdum. Ancak wine kurmak istedim depolarda yoktu.
Sun-java kurmak istedim yine yoktu. Bu durumlara eskiden aklımda kalan
apt-pinning yöntemi ile wine için unstable, java için stable sürümleri
kurdum.
Bu arada Gnome 3 ile başlangıçta biraz sıkıntı yaşadım ama hızla
anlaşmaya başladık.
Özet olarak testing eskiden pek sıkıntı çıkarmayan ve debian dahilinde
olan tüm paketleri içeren bir sürümdü. Şimdi benim yaşadığım bu iki
paket sorunu dışında başka paket sorunu var mı bilmiyorum. Her üç
sürümden gelen paketlerle karışık bir yapı kullanıyorum. Güvenlik
wheezy'den izleniyor. Stable (squeeze) için güvenlik depolarını açmalı
mıyım?
Bazı paketleri (R gibi) yeni sürümlerinde kullanmak istediğim için
testing seçmiştim ama tümüyle stable ve Gnome 2 sürümüne dönmeli
miyim? Testingi kullanmak bazı görüşlere göre pek önerilmiyordu yakın
geçmişte.
Sizce uygun seçenek ne olabilir, gerçi yanıt kişiseldir ve değişir ama
önerileriniz merak ediyorum.
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav