From: çağatay oltulu <veteriner@gmail.com>
To: Koray Bicer <solayagim@aol.com>
Sent: Sun, Dec 4, 2011 1:25 pm
Subject: Re: Yasaklı Sitelere Erişim

ulaşamadığın sitenin adresini veririmisin deneyim

3 Aralık 2011 18:05 tarihinde Koray Bicer <solayagim@aol.com> yazdı:
Merhaba

OpenDNS, Google DNS ve daha birkaç farklı DNS adreslerini denememe rağmen yasaklı sitelerin bazılarına ulaşamıyorum.  Tüm güncellemeleri yüklenmiş Debian Squeeze kullanıyorum ve gerek Debian gerekse Windows kullanan diğer arkadaşlar yasaklı sitelere erişebildiklerini söylediler. Sorunsuz biçimde tüm siteleri açabilmek için ne yapmalıyım?

Yardım için şimdiden teşekkür ederim.

-Koray