Re: Bilgi alma ve danışma

Merhaba,

1 Kasım 2011 12:50 tarihinde Ali Şen YILMAZ <alisenyilmaz@gmail.com> yazdı:
> [...]
> Firmanın yapısında istediğimiz çözüm şu şekilde olacak. Firmadaki tüm
> belgeler doc, xls, pdf, çizim dosyaları v.b. belgeler server görevi gören
> tek bir bilgisayarda saklanıyor. Ayrıca ağımda bir network yazıcısı
> bulunuyor. Biz bu networkte hangi bilgisayar, hangi belgeye, hangi tarih ve
> saatte erişim yapmış, erişimin sonunda değişiklik yapmış mı yada sadece
> okuma için mi erişim yapmış, bunun yanı sıra yine hangi bilgisayar, hangi
> belgeyi, hangi tarih ve saatte, kaç kopya ile çıktı almış bunların loglarını
> ve raporlarını tutan bir sistem istiyoruz.

Sanıyorum döküman yönetim sistemleri işinizi görebilir.. Örneğin şu
sayfalara bakabilirsiniz:
http://www.openkm.com/Features.html

> Ancak bunu yaparken dışarıdan
> yazılım getirme konusunu minimuma indirmek istiyoruz; güvenlik açısından.

Özgür / Açık çözümler tercih ederseniz kodları görebilir ve
dilediğiniz özelleştirmeleri yapabilirsiniz. Kendi güvenlik
politikalarınıza uygun hale getirebilirsiniz.

--
Ali Deniz EREN
ali.deniz.eren@gmail.com