Bilgi alma ve danışma

Merhabalar;
Birlikte çalışmakta olduğumuz bir savunma sanayii firmasının ağ trafiğini izleme ve loglarını tutma konusunda bir araştırma yapmaktayız. Ancak bu konu için yeterli bilgiye sahip olamadık. Ben size istediğimiz çözümü kısaca özetlemek istiyorum bu konu hakkında bize bir çözüm üretebileceğiniz bir yapı var ise eğer detaylı bilgi verirseniz sevinirim.
Firmanın yapısında istediğimiz çözüm şu şekilde olacak. Firmadaki tüm belgeler doc, xls, pdf, çizim dosyaları v.b. belgeler server görevi gören tek bir bilgisayarda saklanıyor. Ayrıca ağımda bir network yazıcısı bulunuyor. Biz bu networkte hangi bilgisayar, hangi belgeye, hangi tarih ve saatte erişim yapmış, erişimin sonunda değişiklik yapmış mı yada sadece okuma için mi erişim yapmış, bunun yanı sıra yine hangi bilgisayar, hangi belgeyi, hangi tarih ve saatte, kaç kopya ile çıktı almış bunların loglarını ve raporlarını tutan bir sistem istiyoruz. Ancak bunu yaparken dışarıdan yazılım getirme konusunu minimuma indirmek istiyoruz; güvenlik açısından. Bu konu ile ilgili çalışmanız var mı bilgi verirseniz sevinirim.
Alişen YILMAZ
0505 343 71 07