ftp.tr.debian.org sid'i guncelliyor mu?

Merhaba,

Normalde sources.list dosyamda ftp.tr.debian.org'u kullanıyorum ama dün
akşam en azından sid için deponun ftp.us.debian.org kadar güncel
olmadığını farkettim.  Bu sabaha kadar bekledim ama aynı durum devam
ettiği için listeye yazmak istedim.  Bu gecikme normal mi?

Ayrıntı: squeeze çıktıktan sonra sid'i güncellemek istediğimde
xserver-xorg'u kaldırmak istedi.  Bunun geçici bir durum olduğunu
düşünerek birkaç gündür arada kontrol ederek yeni paketlerin
depoya yüklenmesini ve bağımlılık sorununun çözülmesini bekliyordum.
Ama dün akşam tr deposunun güncelliğinden şüphelenip diğer depoya
bakınca bu sorunun artık olmadığını gördüm.  tr deposunda ise hâlâ
xserver-xorg'u kaldırmak istiyor...

Selim Erdoğan