Re: Notebook ' ta debian i

Mehmet AK, 20.12.2010 tarihinde şöyle yazmış:

> Flash belleğe unetbootin-windows-494 prorgamı ile net installer iso sunu yükledim. çalıştırdığımda install cd sini mount etmeye çalışıyor.  VirtualBox kurarken hiç bir sorun yaşamadım
> harddiskin üzerin deki iso dosyasını easybdcd programı ile tanıtıp boot ettiğimde de cd rom u mounth etmeye çalışıyor.
>
> harddiskten kurulum için bir döküman varmı ?

Sorunuzu tam olarak anladığıma emin değilim ama şuradaki yöntem işinizi
görebilir gibi geldi:
http://www.debian.org/releases/stable/i386/ch05s01.html.en#boot-win32

Kurulum CDsini (ya da USB belleğini) MS Windows altında takıp setup.exe
programını çalıştırarak kurulum yapabilirsiniz.