Re: Notebook ' ta debian için bir partion ayırdım. işletim sistemi win7 ve net install ile kurmak istediğim de installasyon cd sini istiyor.

Merhabalar,

Net-install cd'leri base işletim sistemini cd'den geri kalan diğer paketleri ise internetteki repo'lardan indirerek tamamlayan bir kurulum metodudur.
Dilerseniz USB disk ile kurulum da yapabilirsiniz.  [1]

CD ile olan probleminiz tam olarak nedir? Neden farklı bir yöntem ile kurulum yapmak istiyorsunuz?

[1] http://wiki.debian.org/BootUsb

Levent YALCIN
System Administrator

Notebook ' ta debian için bir partion ayırdım. işletim sistemi win7 ve net install ile kurmak istediğim de installasyon cd sini istiyor.

Windows 7 için cd veya dvd kurulumu olmadan nasıl bir install metodu uygulayabilirim

yardımlarınız için şimdiden teşekkürler