basit ağ yönetimi sorunları

elimde bir iki saat önce öntanımlı paketlerle kurduğum debian testing var. nm-applet sistem çekemecesinde yerini aldı. fakat üzerine tıkladığımda açılan menüde "Kablolu Ağ" altında sadece "aygıt yönetilmiyor" yazısı var. ağ bağlantım var ve hiç bir bağlantı sorunum yok.

- bu durumu nasıl düzeltebilirim?

- dns ayarları için dhcp dizinindeki dosyayı direkt elle düzenledim. dhcp güncellemesi geldiğinde bu dosyanın üzerine mi yazacak?

- son olarak kablosuz bağdaştırıcım için hangi paketi kurmam gerekiyor?

  aygıt bilgisi: " 01:00.0 Network controller: Broadcom Corporation BCM4312 802.11b/g LP-PHY (rev 01) "