From: jin&hitman&Barracuda [mailto:jinhitman@gmail.com]
Sent: Friday, May 21, 2010 9:50 AM
To: Hacı Sefer KOCA
Cc: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: Webden ulaşım Hk.

Sanırım siz apache'nin (web sunucusu) çalıştığına dair ürettiği kodu görüyorsunuz. Webden ulaşabilirsiniz ancak bu kapsamlı bir yönetim olanağı sağlamaz size. Önerim SSH ile bağlanmanız. Linux öğrenmesi zor bir yapı değildir. Windows ile arasında biraz fark var ama web arabirimi üzerinden  (php veya asp ile kendiniz bir yönetim uygulaması yazarsanız birşey diyemem) yeterince güclü bir şekilde debian yönrtebileceğinizi düşünmüyorum.