Re: dizin -> drive değişimi

> dosemu'de bir dizini drive olarak gösterebilirsin.

Tekrar merhaba,

Merhaba,

Bu işlemi nasıl yapabileceğim konusunda bilgi veya link iletmeniz mümkün
olabilir mi?

İsme bakmamıştım maili gönderenin, normalde yukarıdaki gibi bir isteğe RTFM diye cevap verirdim, sonra Zeki Çatav olarak görünce aşağıdakini yazdım :)

dosemu kullanıcısı tarafından kullanılan drive_c içerisindeki autoexec.bat dosyasının içerisine şu satırı girin;

lredir g: linux\fs/istenilen_dizinin_path

sonra dosemu'de artık g: drive bu dizin olacaktır.