Re: dizin -> drive değişimi

Novell netware volümünü yerelde bir dizine bağladım. Bu volümün
(dizinin) içerisinde yer alan bir başka dizini sanki yerelde bir drive
imiş gibi göstermek istiyorum. Orada yer alan ve novel üstünde o drive
ve dizin yapısını arayarak çalışan bir DOS uygulamasını dosemu ile
çalıştırmak istiyorum. Program çalışırken g:\path\program şeklinde
bulmak istiyor. Ben \home\kullanıcı\dizin\sys\path\program şeklinde
ulaşabiliyorum.

\home\kullanıcı\dizin\sys\ kısmını G drive olarak gösterebilir miyim?

dosemu'de bir dizini drive olarak gösterebilirsin.

Veya ncpmount ile novelldeki bir (veya birkaç) dizini dosemu root
dizinine doğrudan bağlayıp drive adını assign ile değiştirmiş gösterip
çalıştırmak mümkün olur mu?

hayır ncpmount ile sadece volume mount edilir.