Re: Postfix ile localde bulunan exchange servere mail gonderememe

Merhaba,

Eger sanal kullanicili mail hesaplari kullaniyorsaniz asagidaki yontem
isinize yarayacaktir.

main.cf icinde

transport_maps = hash:/etc/postfix/vtransportmap

yapip.

transportmap icine

<mailadresi yad tum domain>        smtp:[x.y.z.k]

Ardindan

postmap /etc/postfix/vtransportmap

olarak ilgili mail adresi yada domainler icin su ip'li server'a
transport et diyebilirsiniz.Asagidaki adresi icerisindeki ilgili
kopruleri inceleyebilirsiniz.

http://www.postfix.org/postconf.5.html#transport_maps

--
Iyi calismalar.Basarilar...