Postfix ile localde bulunan exchange servere mail gonderememe

Merhabalar

debian uzerine hylafax ve postfix kurdum gelen faxların mail ile ulaştırılmasını istiyorum ve bunu başarıyorum, ama debian server’in frewall uzerinden dışarı çıkmasını engellediğim zaman mailler gitmiyor buda gosteriyorki postfix yanı başında duran exchange servere mail atmak için dışarı çıkıp oyle gonderiyor maili mx kaydını dışarıdaki dns'lerden sorguluyor.

localde benim dns serverim var 2003 server üzerinde ve bunda exchange için mx kaydı mevcut debian ağ ayarlarında dns olarak içerdeki dns serveri verdim ama hala mail gonderemiyor buyuk ihtimalle internette aramaya çalışıyor mx kaydını ama internete çıkma yetkisi olmadıgı için gonderemiyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim yardımcı olursanız sevinirim.