Re: Internete girmek vs..

Sabit IP'yi makinanıza verdikten sonra gateway adresini de belirtmeniz
gerekiyor. Aşağıdaki komutla bunu yapabilirsiniz:
# route add default gw WIN_IP

Bu komutu verdikten sonra bir problem yoksa /etc/network/interfaces
dosyanızdaki konfigurasyonunuza "gateway WIN_IP" satirini eklerseniz
makinanız her başladığında yeniden gateway tanımlamanıza gerek
kalmaz...