Re: Postfix mail gonderme

Merhaba Murat Bey

Merhaba,

/etc/postfix/ altında transport dosyasını oluşturdum ve içerisine ”  smtp: ipadresi  “ şeklinde exchange serverin ip adresini yazdım

Main.cf dosyasına transport_maps = /etc/postfix/transport satırını ekledim

Ve /etc/postfix/ altında “postmap transport” komutunu çalıştırdım ama aşağıdaki hatayı alıyorum sanırım transport dosyasına girdiğim kayıtların formatında sorun var nasıl çözebilirim bu durumu? Ve şimdiye kadar yaptıklarım doğrumudur?

postmap: warning: transport, line 1: record is in "key: value" format; is this an alias file?

Önceki mailimde aşağıdaki gibi yazmıştım nasıl yazmanız gerektiğini.

transport'u aktif hale getirip içerisine göndermek istediğiniz mail sunucuyu uygun formatta yazın.

*                          smtp:smtp_ip_address

gibi sonra da postmap yapın.

Kolay Gelsin,