Texlive ve Debian- Tlmgr paket yönetimi

Merhaba,

Latex dökümanlarını derlemek için Texlive kullanıyorum. Kullandığım sürüm debian/testing. Bildiğim kadarıyla texlive'ın 2009 sürümünde tlmgr paket yönetimi var. Bu sizi elle paket kurmaktan kurtarıyor ve paket güncellemesini otomatikleştiriyor.

Daha önce miktex paket yönetimini (mpm) kullanıyordum. Linux'de güzel çalışıyordu fakat tlmgr'yi duyunca mpm'yi bırakmaya karar verdim. Fakat debian'da tlmgr otomatik olarak gelmiyor. Bu paket yöneticisini nasıl kuracağım hakkında bilgisi olan var mı?

Özhan