Re: Latex Türkçe Karakterler

Önerileriniz için Teşekkürler,
utf-8 kodlamayı (\usepackage[utf8]{inputenc}) latex dökümanlar içinde kullanmıyorum çünkü bazı paketlerle uyumsuzluk gösteriyor.Bildiğim kadarıyla bu paket kimsesiz kalmış ve  geliştiren kimse artık yok!

Babel paketine gelince... Türkçe yazarken bu pakete ihtiyacım var, kendi tanımlamalarımı yapmak istemiyorum.

Listeye bu postayı gönderdikten sonra biraz araştırma yaptım ve aşağıdaki öneriyi comp.text.tex grubunda buldum. Belgenin herhangi bir yerine aşağıdaki kodları koydum ve herşey istediğim gibi oldu şimdilik.

\uccode`\i='235
\lccode`\I='031

Denemek için \MakeUppercase{iıj} yaptım ve sonuç 'İIJ' olarak çıktı. Daha önce \MakeUppercase \MakeLowercase doğru sonuç vermiyordu. Büyük bir ihtimalle babel paketi bu iki komutu kullanıyor ve bu yüzden bazı türkçe karakterleri büyük harfe çevirirken doğru sonuç vermiyor...

Hoşcakalın...