emacs rcs

Merhaba,
Bir proje üzerinde çalışırken eidtör olarak emacs kullanmayı denedim.
Kendi içindeki yerel sürüm kontrol sistemini kullanmak istedim.
Dosyayı sürüm kontrol sistemine almak için C-x v i komutu verince
"Create RCS directory? (yes or no)" diyaloğu geliyor. "yes" ile dizi
oluşturuyor. Oluşan dizini dosya yöneticisi ile "RCS" olarak
görebiliyorum. Ancak  "Searching for program: no such file or
directory, rcs" yanıtı ile başarısız oluyor.

Ubuntu 9.04 çekirdek; 2.6.31-17-generic #54-Ubuntu SMP
Emacs 22.2-0ubuntu6.1 versiyonu -> standart depodan normal kurulum.

Burada sorun nedir? Sanırım dizini büyük harf oluşturup, küçük harf
aramak kadar basit ve aptal bir hata değildir.
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav
http://zekicatav.tyih.gov.tr