Re: Debian Lenny disk sorunu

merhaba,
neden lvm2pw bu formatta olduğunu sorabilir miyim?
sizde lvm yok biliyordum. var mı?

iyi çalışmalar.

2009/11/27 Ali Deniz EREN <ali.deniz.eren@gmail.com>
İşlem yaklaşık 69 saat sonunda bitti. :D

Fakat şimdi de fsck ile bir problem yaşıyorum. /dev/sdb1 tamam.
Denetledi ve hata olmadığnı söyledi.
Fakat /dev/sdb2 encrypted olduğundan şöyle yaptım.

lclbox:~# cryptsetup luksOpen /devsdb2 pripri
lclbox:~# fsck -pv /dev/mapper/pripri

şöyle bir hata veriyor.

fsck 1.41.3 (12-Oct-2008)
fsck: fsck.lvm2pv: not found
fsck: Error 2 while executing fsck.lvm2pw for /dev/mapper/pripri

Durum biraz kritik olduğundan forumlarda bulduğum herşeyi denemiyorum.
Bu yüzden her adımı soruyorum.

Bu arada iyi bayramlar, benim bayram gördüğünüz gibi.. :( Ne şans ya...

Teşekkürler,

--
Ali Deniz Eren

27 Kasım 2009 13:32 tarihinde Ali Deniz EREN <ali.deniz.eren@gmail.com> yazdı:
> Bunlar tamam.

> Bu hızın sebebi, işlemi bir USB disk ile gerçekleştirmem olabilir mi?
> Yani makineyi USB kurulu bir sistem ile açıp gerçekleştiriyor olmam.
> Makine QuadCore işlemcili 2 gb ram, intel chipset vs.  Yani başka ne
> olabilir diye düşünüyorum. Pek bir şey gelmiyor aklıma.
>
> Teşekkürler..
>

> --
> Ali Deniz Eren

>>> 1562461648+0 records out

>>> [201667.669574] sd 1:0:1:0 [sdc] Write Protect is off

--
Ali Deniz EREN
ali.deniz.eren@gmail.com