ATI Technologies Inc Mobility Radeon HD 3650 Lenny

Merhaba,

hp 8530w model laptopa debian lenny 64 kurdum.
ATI Technologies Inc Mobility Radeon HD 3650 model ekran kartı ile ilgili sorun yaşamaktayım. Kurulumdan sonra "Intel Corporation Wireless WiFi Link 530" model wirelessi kurabilmek için kerneli yükseltmek zorunda kaldım. kernelda standart gelen grafik driver ile desktop başladı ancak depth ile ilgili bir sorun var. 16 bit üzeri çalışmıyor.
ati en son driverini indrdim ve kurdum. Görüntü kalitesi oldukça iyi ancak bu seferde pencereleri sürüklerken çok yavaş hareket ediyor.
ati control yazılımında  512 mb olarak görünmesi gereken kartın memosunun 256 mb olduğunu söylüyor.
makineyi formatladım ve ubuntu 9.04 kurdum. Burada sorun yaşamıyorum. üstelik kernel daha eski. sorun nereden kaynaklanıyor olabilir? debian stable relase kurmam gerekiyor.

iyi çalışmalar.

--
/**
* @author Atıf CEYLAN