RE: log sismesi

Dediginiz gibi yapip,en cok sisen dosyalara baktim.Dosyalar asagidaki
gibi:
4,0K	/var/log/apache2
652K	/var/log/apt
28K	/var/log/aptitude
20K	/var/log/auth.log
64K	/var/log/auth.log.1
4,0K	/var/log/auth.log.2.gz
4,0K	/var/log/boot
4,0K	/var/log/btmp
152K	/var/log/ConsoleKit
68K	/var/log/cups
96K	/var/log/daemon.log
168K	/var/log/daemon.log.1
12K	/var/log/daemon.log.2.gz
80K	/var/log/debug
240K	/var/log/debug.1
8,0K	/var/log/debug.2.gz
32K	/var/log/dmesg
32K	/var/log/dmesg.0
12K	/var/log/dmesg.1.gz
12K	/var/log/dmesg.2.gz
12K	/var/log/dmesg.3.gz
12K	/var/log/dmesg.4.gz
1,8M	/var/log/dpkg.log
du: `/var/log/exim4' dizini okunamıyor: Erişim engellendi
4,0K	/var/log/exim4
8,0K	/var/log/faillog
4,0K	/var/log/fontconfig.log
12K	/var/log/fsck
24K	/var/log/gdm
1,1M	/var/log/installer
376K	/var/log/kern.log
1,2M	/var/log/kern.log.1
36K	/var/log/kern.log.2.gz
12K	/var/log/lastlog
0	/var/log/lpr.log
0	/var/log/mail.err
0	/var/log/mail.info
0	/var/log/mail.log
0	/var/log/mail.warn
308K	/var/log/messages
976K	/var/log/messages.1
28K	/var/log/messages.2.gz
4,0K	/var/log/news
0	/var/log/pycentral.log
80K	/var/log/syslog
13G	/var/log/syslog.1
36K	/var/log/syslog.2.gz
36K	/var/log/syslog.3.gz
48K	/var/log/syslog.4.gz
140K	/var/log/syslog.5.gz
48K	/var/log/syslog.6.gz
48K	/var/log/syslog.7.gz
4,0K	/var/log/unattended-upgrades
13G	/var/log/user.log
12K	/var/log/user.log.1
4,0K	/var/log/user.log.2.gz
472K	/var/log/wtmp
56K	/var/log/Xorg.0.log
56K	/var/log/Xorg.0.log.old

denedim fakat 13 gb lik bir dosya kolay acilmiyor.Bu yuzden bakamadim.