RE: log sismesi

Merhaba,

/var/log dizininde hangi dosyanın büyük olduğuna bakın. du -sh /var/log/* komutuyla bunu görebilirsiniz (bazı dosyalar için root yetkisi gerekebilir). Hangi dosya beklenenden büyük ise muhtemelen o dosya hala dolmaya devam ediyordur (diskin dolu olmasından ziyade o anda yapılan işlemler bilgisayarı yavaşlatır). Bu dosyalı tail -f dosya.log komutuyla incelemeye alın ve neler yazdığını anlamaya çalışın, muhtemelen sorununuzu çözmekte büyük işe yarayacaktır.

Sevgiler.

Cafer Şimşek
http://cafer.org/