Re: grub(acil)

Falco Machev, 10.10.2009 tarihinde şöyle yazmış:
> Devrim dedigin gibi yaptim ve su an Grub yuklenemiyor ve acamiyorum,elimde Live CD de olmadigi icin internet cafeden yaziyorum su an.
> Grub acilisinda ERROR 15 yaziyor.acil yardimlarinizi bekliyorum.Tesekkurler..

Aynı sorun bir ay kadar önce benim de başıma gelmişti.  Elinizde kurulum
için kullandığınız CD ya da USB disk varsa onunla açıp mümkünse rescue
(kurtarma?) modunu seçin, sonra yalnızca grub'ı yeniden kurarak sorunu
çözebilirsiniz.  CD/disk yoksa da internet cafede indirip
oluşturabilirsiniz.