Re: AMD 64 testing

Bunu söyleme hakkını nereden almış arkadaş anlamadım.
Bi zaman redhatın yöneticisi cıkıp, "desktop kullanıcıları gitsin findoz kullansın" demişti, bu ona benzemiş :(

kolay gelsin.

Recai Oktaş wrote:
merhaba,

* Emre ERYILMAZ [2009-10-13 15:07:34+0300]n
Su anki bizdeki bug'u nasil duzeltecegimiz hakkinda bir fikriniz var mi,

bu hata (545254 ve ayrıca 545763, 546390, 547551) sid'de düzeltilmiş.

        nautilus: segfault when opening preferences window
        http://bugs.debian.org/545254

testing sürümü 2.26.3-1, düzeltilmiş sid'de 2.28.0-2 var.  sid'e terfi
etmeniz zor görünüyor, zira bağımlılıklar çok.  paketin testing'e geçişini
beklemek veya doğrudan sistemi sid'e taşımaktan başka bir çözüm
göremiyorum.  bakın paket geliştiricisi ne diyor, yorumsuz aktarıyorum:

        > Hi! I have exactly this bug on my squeeze. Is it possible for the
        > debian mantainers to upgrade (to 2.6.28) the squeeze repository? It's
> a real pain in the neck this bug for a desktop user.
        Do not use testing on a desktop. It is not meant to be used, and it is
        expected that such things happen.

        Only stable and unstable are actually meant to be used.

--
/**
* @author Atıf CEYLAN