Re: AMD 64 testing

* Hasan.Sahin@Autoliv.com [2009-10-13 08:40:36+0300]
> Yerinizde olsam bu iso'ları öncelikle sanal makinada denerdim. Haziran
> ayından beri testing iso'larını deniyorum, bilemiyorum benim
> şanssızlığımdan mıdır ama sadece 13 eylül 2009 tarihinde yayımlanan
> testing imajlarıyla tam olarak sorunsuz bir kurulum gerçekleştirebildim.
> O tarihten sonra başka iso denemedim.

kurulum iso'ları bir cron göreviyle otomatik üretiliyor.  yani bu işlem
geliştiricilerin kontolü altında gerçekleşen bir "release" değil.  iso
üretimi sırasında gerek debian-installer bileşenlerinde gerekse cd
içeriğinde o an debian arşivlerinde ne varsa (her türlü olumsuz etkileşim
ihtimaliyle) onlar geliyor, "şans" faktörünün devreye girdiği nokta da
burası.