Re: promise fast trak 4650 raid problemi

Merhaba.

Ben olsaydim, Debian Live ile makinayi baslatip driver'i derleyip kullanmaya
basladiktan sonra debootstrap ile Debian kurulumunu gerceklestirirdim. Ki
zaten debootstrap, Debian Installer'den daha kolay. Eger boyle yapacaksaniz
unutmayin ki chroot ile yeni sisteminize gecip, grub ve linux-image ve
linux-headers paketlerini kurmali, surucunuzu yeni chroot ortaminda da
derlemelisiniz. Daha ayrintili bir debootstrap belgesi okursaniz daha fazla
yardimci olacaktir.