promise fast trak 4650 raid problemi

Merhaba,

Debian son sürüm kurulumu yapmak istediğim bir sunucuda, fast trak
4650 raid controller karta ait sürücü sorunu yaşıyorum. Üzerinde el
yazısı ile Raid Driver yazılı bir disket vermişler. Fakat kurulum
sırasında Debian medya içinde herhangi bir sürücü bulamıyor. Kurulumun
disk dedect aşamasında disk sürücülerinin olduğu bir liste geliyor. Ve
hiç birisi değil dediğimde bir medya takmamı istiyor. Ben de disketi
takıyorum fakat sürücü bulamıyor.

Satıcının sayfasında SUSE ve REDHAT için sürücüler var.
Burada açıklamalar:
http://www.promise.com/product/linux/linux_eng.asp

Burada da ürüne ait sürücüler var.
http://www.promise.com/support/download/download2_eng.asp?category=all&os=100&productID=191

Ayrıca kaynak kodları da mevcut.
http://www.promise.com/upload/Support/Driver/FT%20TX4650-2650%20Linux%20Kernl%202.6%20PSC%20v1.1.0.3.tgz

Sanırım kendime bu kaynak kodlarından elde edeceğim modüllerin yüklü
olduğu bir kernel ile boot cdsi hazırlamam gerekiyor.
Daha kolay bir yolu var mı? Yoksa bunu nasıl yapabilirim?

Çözüm önerileriniz için teşekkür ederim.

--
Ali Deniz EREN
ali.deniz.eren@gmail.com